De Uitslag en de Prijswinnaar is bekend
Enige tijd geleden hebben we aan jullie gevraagd mee te doen aan een enquete over de online aanwezigheid van Hamevac. Twee leuke studentes hebben deze enquete voor ons opgezet en uitgevoerd. Het onderzoeksrapport ligt inmiddels op ons bureau.
Belofte maakt schuld
De studentes beloofden het al in de video, onder de deelnemers wordt een aardigheidje verloot. Ook de winnaar van dit aardigheidje is bekend, en heeft het inmiddels overhandigd gekregen. Het rapport en de winnaar worden aan je voorgesteld.
Hoe staat het met de online activiteiten van Hamevac (de Conclusie)
Studentes aan een HBO opleiding leveren geen half werk! We hadden al snel in de gaten dat dit serieuze meiden waren, maar we waren toch wel verrast een 53 pagina’s tellend rapport te mogen ontvangen. Eerste conclusie: De meiden hebben er echt werk van gemaakt.
Voorzichtige Branche
Iets wat de dames als eerste is opgevallen, is het feit dat onze branche meestal niet staat te springen om aan een dergelijke enquete deel te nemen. Gezien het aantal uitnodigingen, aandacht en advertenties op Sociale Media, viel het aantal deelnemers tegen. Positief punt: de mensen die deelnemen hebben dit echt goed gedaan, en waardevolle antwoorden en tips gegeven.
Sociale Media
Er is je gevraagd naar onze aanwezigheid op Sociale Media, en dit is wat jouw conclusies zijn:
- Hamevac B.V. is redelijk tot goed bezig met zijn aanwezigheid op Sociale Media
- Facebook en LinkedIn wordt het meest gebruikt, gevolgd door Twitter en YouTube
- 90,5% van de deelnemers aan de enquete weten dat Hamevac gebruik maakt van Facebook
Tips
Uiteraard ook een aantal verbeterpunten:
- Niet aanwezig op Instagram, Pinterest
- Bloggen wordt gemist
- Kortingsacties, direct mailing, online advertenties en promoties worden gemist of zijn te weinig zichtbaar
Er is naar voren gekomen dat een aantal zaken die onder het hoofdje tips gemist worden, wel door ons worden gedaan, maar naar blijkt niet voldoende zichtbaar of bekend zijn. Uiteraard is dit voor ons waardevolle informatie waar we direct mee aan het werk gaan.
Eindconclusie
Voor onze branche zijn we goed actief, maar het kan altijd beter. Een aantal onderdelen doen we, maar zijn niet (voldoende) zichtbaar, en op een aantal platvorms worden we gemist. Uiteraard beloven we hier en nu beterschap, en nemen we de aangereikte tips serieus. We stellen het ook erg op prijs dat je ons feedback blijft geven. Zowel op onze website, als op onze diverse Sociale Media kanalen is ruimte voor jullie reacties en feedback, schroom niet om deze te gebruiken. Onze informatievoorziening is voor jou, dus jouw mening telt.
En de winnaar is
Wie is de winnaar, en wat is het “kleinigheidje”?
Onze studentes waren zo lekker bezig, dat we ook de naam uit de hoge hoed halen aan deze dames hebben overgelaten. Keurig netjes alle namen van de deelnemers genoteerd, geknipt, propjes gemaakt, in de hoge hoed, schudden, en een winnaar trekken, de FIFA is er niets bij. We gaan er gemakshalve ook maar even vanuit dat onze dames niet 8 jaar geschorst worden vanwege een dubieuze uitslag.
Adrie Ketelaars
De gelukkige winnaar is Adrie Ketelaars, uitvoerder bij W. Ketelaars Bestratingen BV uit Moergestel. Samen met een van de studentes zijn we naar Moergestel gereden om daar aan Adrie het beloofde cadeautje te overhandigen. Gastvrij ontvangen met koffie en thee vindt de overhandiging door Floor plaats.
Smartwatch
We stellen je deelname aan onderzoeken door ons erg op prijs, dus we zoeken ook naar een beloning die bruikbaar en actueel is. Adrie ontvangt van Floor een heuse Smartwatch. Deze Smartwatch is te combineren met zowel Apple, als Android mobiele telefoons. Uiteraard wensen we Adrie hier nogmaals veel plezier met zijn Smartwatch.
Overhandiging LIVE
We hebben de overhandiging samengevat in een korte video. Bekijk hier hoe Floor de Smartwatch aan Adrie overhandigd. Zo net voor de Kerstdagen is de sfeer gezellig en ontspannen.
Fijne Feestdagen
Als je ons vorige bericht gemist hebt, bij dezen namens het gehele Hamevac Team, nogmaals Fijne Feestdagen: